Цього року на ремонт доріг область витратила в 10 разів більше, ніж минулого року: 1,115 млрд грн.
Як йдеться у підсутковому звіті за 2015 рік голови Львівської ОДА Олега Синютка, оприлюдненому сьогодні, 29 грудня, на сайті Львівської ОДА, цього року на ремонти доріг Львівщина витратила 1,155 млрд грн.
Зазначимо, у 2014 році ця сума становила 133 млн грн, а у 2013 році – 181 млн грн. З цих коштів з державного бюджету було виділено 970 млн грн, а 204,2 млн грн надійшло з бюджету Львівщини.
Також цього року було реалізовано державну програму "Розвиток дорожнього господарства областей української частини Карпатського єврорегіону", згідно з якою за 200 тис грн відремонтували автомобільну трасу Мукачеве-Рахів-Івано-Франківськ-Бібрка-Львів.
Додаткове фінансування доріг Львівщини здійснювалося за рахунок коштів, що надходять від перевиконання митних платежів. Відтак, у вересні область отримала 123,6 млн грн на ремонт доріг, у жовтні – 180,1 млн грн, у листопаді – 187,4 млн грн.
За рахунок цих коштів було відремонтовано дороги: Львів – Радехів – Луцьк на ділянці від Радехова до межі Львівської і Волинської областей, Київ – Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці перевал-Сколе; Сколе – Славське.
Окрім цього було завершено будівництво траси Львів-Краковець на ділянці км 69+926 – км 70+446 протяжністю 520 м за параметрами І категорії з шістьма смугами руху, яка забезпечуватиме сполучення з автомагістраллю А-4 Краків-Корчова з польської сторони та дозволить розмежувати пасажирський та вантажний рух на пункті пропуску Краковець – Корчова.
Нагадаємо, у травні 2015 року Укравтодор оголосив концесійний конкурс на будівництво дороги Львів-Краковець. Вартість проїзду першою платною дорогою Львів-Краковець може становити 74 грн для легкових авто та 258 грн для вантажівок.
На будівництво траси уряд виділив близько 27 млн грн.
А у вересні Верховна Рада підтримала законопроект щодо фінансування доріг державного значення за кошти митниці, у який Петро Порошенко доручив включити Львівщину. Згідно з законом, ремонт доріг державного значення у чотирьох областях України здійснюватиметься за рахунок 50% коштів, які надійшли від перевиконання загального обсягу митних платежів. Експеримент, окрім Львівської, запроваджено у Волинській, Чернівецькій та Одеській областях.