Забичений Львів не втомлюється дурити туристів своїм потьомкінським селом.
Рука Москаленка у Битві українських міст за проведення Євробачення 2017 хоче повторити старий фокус свого шефа Садового, і тому особливо не напружується з промо-роликом Львова. Чи то заступник Садового Москаленко точно знає, що Львову у цій битві нічого не світить (і тоді тільки дещо гостро постає питання бюджету цієї промо-порнографії Львова до Євробачення), чи то він точно знає, що Львову дадуть – і тому виступає на розслабоні (з мінімальним переляком).
Проморолик Львова до битви за Євробачення 2017 – це старий ролик (2011 рік) Львова зі слоганом "Львів – з ним варто познайомитись" до Євро 2012, де руда дівчинка моститься і знемагає від чогось терпкого, солодкого, конусоподібного (з якого має виливатись щось терпко-солодке) у Львові. Цікаво, а через сто років, коли Львів буде IT-раєм, місто також презентуватимуть кадрами цього ролику чи для гуманоїдів придумають щось більш прогресивне та актуальне?
2011 рік
2016 рік
Чи то такою естафетою рука Москаленка хоче пролонгувати оргазм Садового від його фейкових успіхів на Євро 2012, чи це вічне повторення сюжетів просто банальний оберіг (такий собі приємний забобон) для Садового, запорука, що його не посадять після Євробачення 2017, як не посадили після Євро 2012, однак найголовніше те, що навіть після такої рагульської промо-халтурки Садовий може постати поміж тлустих мас добрим господарником, який зекономив місту-селу копійчину під час кризи та війни (знову постає питання про бюджет цієї кампанії).
Халтурою у Львові завжди звикли щось економити, так, наприклад, будували "Арену. Львів". Хоча у Львова занадто багато спільного з Євробаченням, щоб програти цю Битву міст. Кітч у кітчі – це ж круто і це б мали зауважити усі місцеві культурологи.
Фейк з фейком – це ж чудовий матеріал для істориків. Фейковий Львів зі своїм потьомкінським селом, яке чомусь вважають маленьким Парижем чи Віднем (хоча це звичайний недо-Краків). Та фейкове Євробачення – безхітовий конкурс, де немає нічого спільного з музикою чи шоу (лише відрижки та плагіати позаторішніх тенденцій) і який чудово придатний хіба що для відмивання бабла та політичних перемог Джамали (для кращого розуміння можна почитати тексти: Вишиватне Євробачення та Співчуття пані Джамаладіновій).
Невипадково Євробачення у будь-якій країні нагадує місцевий Lviv Fashion Week з усім його безсоромним трешем, де місцеві (і не дуже) мешканці намагаються так невдало копіювати позавчорашні тенденції модних будинків Парижу, ніби це не Мілан, а Краківський ринок. Хоча й там (на Краківському) інколи можна побачити щось набагато цікавіше, ніж несмак місцевих модисток.
Якщо за Садового ще більш-менш соромно, а Москаленкові треба щось робити з тим писклявим голосом (яйця пити, чи що там є з народного та помічного), то зібрання вірних псів-хіпстерів Садового на чолі з пуссі-репером Гавриком – це просто провінційне жахіття (з 37:44).
Ще ніколи в одному кадрі не було стільки місцевих графоманів одночасно. Навіть костенкофіл Бєглов тут з фризурою під несанкціонований талісман Євро 2012 – хлопчика Спритка (цікаво, чому не в образі Гарнюні?) Хоча, звісно, що всіх їх перестрибує пуссі-репер Гаврик, це безталанне місцеве цабе в ролі львівського ідійота (хоча він, можливо, думає, що вар'ята).
Усе це разом, усе це у купі лише посилює халтуру Москаленка, лише підкреслює столичним снобам імідж Львова – міста і села, міста і сміттєзвалища. Помічник голови місцевої ОДА Синютки – Роман Матис (фанат хіп-хопу) чомусь преться від цього псевдо-репера, і які після такого у місті будуть інвестиції, а в області – надої? І це покоління хіпстерської рагульні ще стібеться з Іво Бобула, Теодора Кукурузи та Степана Гіги? Голубовському треба терміново переорієнтовувати своє UaReview на цих голохвастівських персонажів, а не скніти у куточку зі старими.
Як нудно і нецікаво живуть усі ці люди, як нудно і нецікаво. Тому не для них, а для всіх інших звучить новий хіт Кургана та Агрегата "Тусуйся".