У Львові не планують прокладати євроколію від кордону до головного вокзалу.
Про це повідомляє Центр транспортних стратегій.
Залізничну колію європейського стандарту 1435 мм від кордону з Польщею, у рамках проєкту Варшава – Львів – Київ, прокладуть не до головного вокзалу Львова, а до станції Скнилів.
Як пояснив наприкінці квітня під час Всеукраїнського форуму міської мобільності головний архітектор Львова Антон Коломєйцев, євроколія на станції Скнилів дозволить мати зв'язок з аеропортом та поєднати вантажні та пасажирські перевезення.
"Нам би хотілось європейську колію до центрального вокзалу, але є послідовності інвестицій. Основна ідея – це довести євроколію до Брюховичів, і це є найбільш негативний сценарій, тому що зв'язок з Брюховичами дуже поганий. Що стосується Скнилова – це кращий варіант, і ми, як мінімум, за нього вболіваємо.
З точки зору "Укрзалізниці" він дає змогу зв'язати різні напрямки, зокрема, на Шегині та Мостиську разом та значно краще поєднати вантажні та пасажирські перевезення. Відповідно, шатл-автобус з залізничного вокзалу дає можливість достатньо добре завести у Скнилів поїзди з Києва" – наголосив Коломєйцев.
За його словами, наразі прокладання євроколії до головного вокзалу залишиться однієї з цілей міста на майбутнє.
Нагадаємо, в рамках проєкту Варшава – Львів – Київ стартувало будівництво нової швидкісної залізничної колії зі столиці Польщі до Львова з передбачуваною максимальною робочою швидкістю 250 км/год, яке може тривати від 3 до 5 років.
Додамо, у січні цього року стало відомо, що "Укрзалізниця" планує прокласти до Львова три вузькі шляхи європейського стандарту: з Варшавського напрямку, з Кракова через Перемишль та з Угорщини, через що з'явилася ідея створити транспортний хаб у Жовкві.
У квітні цього року залізничники розпочали тестову поїздку євроколією Люблін – Рава-Руська, щоб пізніше запустити повноцінне сполучення між Варшавою та Рава-Руською.