Sasha Norova "Культурне диско" (2025)
Адамна мисткиня Норова зі замріяним покручем між диско та шансоном.
Дебютний мініальбом співзасновниці гурт Adam, що чомусь думає, що має справу з неосоулом.
Навіть на початку нового року якось зовсім не інтригує начебто іронія альбому "Культурне диско", де, певне, варто зважати на якийсь гламурний глум. Саша Норова повільно сповзає з диско до шансону і, схоже, навіть вбачає у тому якусь особливу прикмету.
Норова разом зі своїм коханим Михайлом Клименком є засновницею київського гурту Adam, що чомусь вважає, що має справу з неосоулом, хоча все, до чого вони можуть дотягнутися рукою це повільні вакарчукески ("Повільно") чи колаби з Колою, Калушем чи клонованою Гелею Зозулею.
Ще більше насторожують перед альбомом "Культурне диско" вікіпедійні заяви про естетський мініальбом та маніфести Норової про те, що вона не співачка, а мисткиня, яка займається творчою діяльністю у будь-якому виді мистецтва. Схоже, що вона не слухала дебютний альбом Кажанни, де та попри загалом млявий матеріал таки спромоглася за золоті слова, на саму святу правду про те, що не варто довіряти почуттям та мистцям.
В альбомній атмосфері загальної необов'язковості подібного мистецтва, де Норова трохи собі бавиться у знуджену декадентку, лише перші два треки перевершують всю попередню діяльність гурту Adam.
Трек "Культурне диско" вкотре услід за багатьма іншими дякує гурту Chic за дар життя. Біля нього відразу можна пригадати спочатку навіть не Modjo з хітом "Lady (Hear Me Tonight)", а один дисковий трек Яремчука. Якби Норову щось більше хвилювало на цих теренах, то вона могла б трохи задуматися про славу тутешньої Fabiana Palladino, проте, схоже, що їй достатньо лише клонованої начебто іронії біля Латексфауни у когорті інших гуртів подібної конфігурації, які вдячно труться носиками біля вусиків Зезюліна ("Ікона моди").
У всьому іншому вона повільно сповзає з диско до дворового шансону ("Все ок", "Тримай"). Може вона і має десь за високий ідеал іронічний концепт гурту Воровайки та все, на що вона тут спроможна, це лише ще одна Клавдія Петрівна (привіт Гелі Зозулі) з чомусь емінемним посмаком.
Поза алюзіями на давнішній хіт Ляпісів чи колишню маячню Кіркорова у треці "Ау Ау" Норова зі своїм коханим Мишком може сподіватися хіба на комедійну нішу Патапа та Насті Камєнскіх, які нині нікому непотрібні. Зі всією своєю культурною естетикою вона наразі лише ще одна дещо покращена модель паразитування.
Alan Abrahams з треком "To Your Love" з альбому "Ascend" (2025) навряд чи їй допоможе, але хтозна.