Депутати погодили списання з балансу АТП №1 та ЛКП "Львівелектротранс" 14 трамваїв, 10 автобусів та 2 тролейбуси, які здадуть на металобрухт.
Про це повідомила пресслужба Львівської міської ради.
Вчора, 28 березня, на сесії Львівської міської ради депутати погодили списання з балансу АТП №1 та ЛКП "Львівелектротранс", відповідно, 10 автобусів та 14 трамваїв й 2 тролейбуси.
Як наголосили у міськраді, транспорт, який вже є непридатним для подальшого використання, продадуть через систему Prozorro на металобрухт.
Йдеться про автобуси 1993-1999 років випуску марок Mersedes-Benz, Volvo, MAN та Heuliez, які не експлуатуються з 2014-2017 років й до яких немає запчастин.
"Такі автобуси вже не виробляють, тому до них немає запчастин. Автобуси мають 800 тисяч – 1 млн км пробігу. Раніше була ідея передати їх на потреби ЗСУ. Ми оголошували про пошук громадських організацій, які б могли відремонтувати або переобладнати ці автобуси для потреб військових. Була одна організація, яка спочатку зацікавилася, але потім відмовилась. Тому було ухвалено рішення продати ці автобуси на металобрухт. Вони будуть виставлені на продаж через систему Prozorro. Вилучені кошти планується витратити на операційну діяльність підприємства" – пояснили у ЛКП АТП-1.
Натомість ЛКП "Львівелектротранс спише 14 трамваїв КТ-4-Д та КТ-4-СУ, 1980-х років випуску, які відпрацювали потрійний термін експлуатації, та 2 тролейбуси ЛАЗ Е183 та ЛуАЗ-Т-601.
"Станом на сьогодні усі заявлені транспортні засоби перебувають у несправному стані та не підлягають ремонту. Це підтверджено відповідними експертними висновками. Трамвайні вагони та тролейбуси будуть розібрані. Придатні елементи використанні для ремонту наявного рухомого складу, а решта буде продано на брухт через систему Prozorro. Усі отримані з продажу кошти підприємство використає на господарську діяльність" – наголосили у ЛКП "Львівелектротранс".
Водночас у комунальному підприємстві наголосили, що вагони, які мають історичне значення для розвитку електротранспорту у Львові, зберігають. Це 5 тролейбусів (1989, 1992, 1995, 2009 та 2012 років випуску), 4 пасажирські трамваї (1909, 1957, 1977 та 1979 років випуску), 5 спецвагонів (1954, 1961, 1962 та 1963 років випуску) та спеціальна платформа з вишкою для огляду контактної мережі на базі двовісного трамвая виробництва віденського заводу "Сіменс&Гальське" (1895 р.), яка використовується і сьогодні на території трамвайного депо.
Крім того, з балансу "Львівелектротрансу" спишуть і старі трамвайні колії, демонтовані з вул. Шевченка та з вул. С.Бандери перед початком їх реконструкції. Їх теж продадуть на брухт через систему Prozorro.
Нагадаємо, 19 березня комісія Львівської міськради погодила списання 10 автобусів, а також вирішила списати з балансу ЛКП "Львівелектротранс" 14 трамваїв та 2 тролейбуси, які не використовують на маршрутах.
Також у міськраді напрацювали проєкт ухвали про списання з балансу АТП № 1 автобуса "Атаман" та системи автоматичного підрахунку пасажирів.