Центр розвитку туризму замовив за 114 тисяч гривень дослідження туристів Львова.
Львівське комунальне некомерційне підприємство "Центр розвитку туризму м. Львова" оголосило тендер у системі ProZorro на послуги з проведення досліджень туристів Львова, які мають бути передані комунальному підприємству до 31 січня 2020 року.
Аукціон стартує 1 лютого, а очікувана вартість послуг становить 114 918 грн.
"Центр розвитку туризму м. Львова" планує отримали ключові дані про відпочинкових туристів Львова та підрахувати їхню загальну кількість за рік для розвитку туризму у місті.
Основними завданнями дослідження є:
- визначити середню тривалість перебування туриста у місті, мету їхньої подорожі, частоту відвідуваності ними міста;
- визначення суми, витраченої одним туристом за 1 день та за весь період перебування, а також повністю на поїздку (включаючи транспорт та проживання);
- визначення частки іноземців серед загальної кількості туристів міста;
- визначення індексу туристичної привабливості та задоволеності туристичними послугами
- визначення міст, які були альтернативами при плануванні подорожі, загальної оцінки подорожі;
- визначення найбільш привабливих для відвідування місць у Львові;
- визначення сервісу, що допоміг краще орієнтуватися в місті та відвідати об'єкти туристичного зацікавлення;
- визначити кількість туристів, що відвідують Львів протягом року.
Переможець тендеру повинен впродовж цього року провести опитування 2 000 респондентів та поповнювати по 170 анкет в місяць (85 – українці, 85 – іноземці).
На основі цього дослідження "Центр розвитку туризму м. Львова" планує визначити найпопулярніші туристичні локації міста та сформувати перелік рекомендацій щодо покращення туристичної інфраструктури Львова, на основі зауважень та пропозицій відпочивальників, а також проаналізувати динаміку зміни основних показників між різними сезонами.
Нагадаємо, у 2018 році Львів відвідали більше 2 мільйонів туристів.
Наприкінці вересня 2018 року у Центрі туристичної інформації презентували Lviv City Card, яка включає безкоштовний проїзд в електротранспорті, вхід у близко 20 музеїв та галерей, оглядові екскурсії містом, підйом на вежу Ратуші, картку мобільного оператора і знижки у закладах-партнерах громадського харчування.
Крім цього, минулоріч дві громадські організації Львова отримали від міськради кошти для створення нових туристичних локацій у місті.
Також на початку грудня 2018 року Львівська міськрада оголосила конкурс на посаду керівника управління туризму, яке у вересні цього року очолила Ліна Остапчук.