АМКУ встановив, що товариство розмістило на вивісці готелю «Опера» інформацію щодо 4-зірковості готелю. Проте, у ході дослідження виявлено, що ця інформація є неправдивою та такою, що вводить в оману споживачів, а також може вплинути на наміри споживача придбати послуги саме зазначеного готелю.
В ході провадження у справі ТОВ «Будівельний Альянс» вжило заходів для припинення порушення, зокрема, фасад готелю «Опера», сайт готелю та рекламні матеріали приведено у відповідність до категорії зірковості (три зірки). Відповідно до інформації, наданої Товариством, зазначене порушення не вплинуло на ціноутворення готелю та не завдало шкоди клієнтам, що підтверджується відсутністю скарг.
При визначенні розміру штрафу, Відділення врахувало факт вчинення порушення вперше, визнання факту вчинення порушення, усунення порушення, не створення перешкод у розслідування справи.