Понад 9 тисяч звернень надійшли від платників податків на «Пульс податкової»

Понеділок, 23 липня 2012, 13:00

За перше півріччя функціонування антикорупційного проекту «Пульс податкової» нею скористалися понад 9 тисяч платників податків з усієї України. Про це повідомляє прес-служба ДПС у Львівській області.   

 

Із січня по липень 2012 року на лінію антикорупційного сервісу зателефонували 9082 особи. Найбільшою популярністю «Пульс податкової» користується серед платників податків столиці, від яких надійшли майже 25% звернень, а також дніпропетровських (майже 13%) та харківських (10%) платників.

Досить часто платники податків цікавилися організацією роботи органів ДПС, сервісами електронної звітності тощо.

Нагадаємо, «Пульс податкової» розпочав свою роботу з 25 січня 2012 року. Головний принцип роботи сервісу – зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників. Більшість звернень до антикорупційного проекту опрацьовують упродовж однієї доби. Податківці не тільки приймають скарги громадян, а й повідомляють заявникам про результати розгляду їх звернень та вжиті заходи, – сказано у повідомленні.  

Мітки: антикорупційний сервіс, платники податків, Пульс податкової