Новини

Комуналка

У Львові опрацьована концепція створення пішохідних та паркувальних зон у центрі міста

У Львові опрацьована концепція створення пішохідних та паркувальних зон у центрі міста

city-adm.lviv.ua

У Львові опрацьована концепція створення пішохідних та паркувальних зон у центрі міста

Середа, 22 серпня 2012, 12:55

У Львові робоча група прийняла концепцію створення пішохідних та паркувальних зон у центральній частині – в’їзд у пішохідну зону буде чітко регламентований.

 

Про це повідомляє прес-служба Львівської міськради.

«Концепція передбачає три стадії. Під час першої, яка розпочнеться восени 2012 року і триватиме до кінця 2013 року, в центрі Львова будуть створені чітко розмежовані паркувальні і пішохідні зони. Паркувальні зони будуть повністю автоматизовані. Вони будуть оснащені в’їзними  і виїзними терміналами, а також паркувальними автоматами», – зазначено у повідомленні.

Паркінги плануються на вул. Валовій, вул. Герцена, пр. Шевченка, вул. Чайковського, пл. Маланюка, пл. Св. Теодора з прилеглими вулицями. Паралельно концепція пропонує створити пішохідні зони в історичному ядрі, окресленому вул. Валовою, вул. Підвальною, вул. Гавришкевича, пл. Осмомисла, пл. Торговою, пл. Міцкевича, пл. Галицькою, пр. Свободи. Додатково вивчається питання створення пішохідних зон в кварталах, прилеглих до пл. Вічевої і пл. Старий Ринок. Вул. Ференца Ліста також може перейти в розпорядження пішоходів.

На другій стадії, яка триватиме упродовж 2014-2016 років, практика платного паркування буде поширене на всю центральну частину Львова в межах австрійсько-польської забудови.  Ділянки, де дозволено паркуватися, будуть оснащені паркоматами, при цьому здійснюватиметься ретельний контроль за дотриманням правил паркування і оплатою.

Третій етап передбачає залучення інвесторів , які зможуть без остраху вкладати кошти в підземні й наземні багатоповерхові паркінги. Одночасно на рівноцінну кількість нововведених місць будуть ліквідуватися вуличні паркувальні зони, а звільнений простір віддадуть пішоходам і велосипедистам. Кошти, отримані від послуг паркування, пропонується використати на покращення якості громадського простору.

«Паркування у пішохідній зоні і в’їзд у неї приватного автотранспорту буде повністю заборонене, за винятком певного часу доби. Постачання товару в торговельні заклади здійснюватиметься лише в нічний і ранковий час», – передбачається у концепції.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.