Андрій Садовий заявив, що за три роки з міста повинні зникнути бігборди та сітілайти, а реклама буде лише на зупинках транспорту.
Про це повідомляє кореспондент Варіантів.
Сьогодні, 20 грудня, на засіднанні виконавчого комітету Львівської міськради міський голова Львова Андрій Садовий заявив про те, що до 2023 року Львів повинен позбутись великих рекламних оголошень.
За його словами, міськрада напрацьовує відповідну програму.
"Ми обговорюємо програму, щоб на 2023 рік вийти без реклами, без бігбордів. Реклама може залишатися виключно на зупинках. Оті всі "сітілайти", які по центру стоять – і ти головою в них лупишся, чи борди, які відволікають увагу водіїв, повинні відійти в минуле", – наголосив Садовий.
Крім того, він доручив сконцентруватись на промоції Львова як міста культури у соціальній рекламі на 2020 рік.
"Якщо сесія міської ради прийняла програму "Львів 2020 фокус на культуру", то з 1 січня це візуальне тло має тішити львів'ян", – додав міський голова.
Зазначимо, сьогодні виконком ухвалив положення про порядок підготовки та розміщення реклами соціальний програм у Львові на 2020 рік.
Відповідно до проекту рішення, наступного року у Львові розмістять рекламу 118 соціальних програм на понад 2 тисяч існуючих рекламних площинах.
Плату за тимчасове користуванні цими місцями повинно проводити "Адміністративно-технічне управління" Львівської міськради. А тривалість проведення рекламних компаній визначить департамент "Адміністрація міського голови".
Нагадаємо, у 2016 році Андрій Садовий ввважав, що потрібно заохочувати компанії розміщувати рекламу на фасадах будинків під час реставраційних робіт.
Додамо, у березні у Львові презентували нове брендування транспорту, яке має прибрати "рухому" рекламу на трамваях, тролейбусах та автобусах.
Також, Варіанти раніше писали про львівську рекламу тут.