Львівська міськрада дозволила перевізнику "АВЕ Львів" користуватися перевантажувальним майданчиком на вул. Північній, до 16 червня.
Сьогодні виконавчий комітет Львівської міської ради продовжив перевізнику "АВЕ Львів" термін користування перевантажувальною станцією на вул. Північній у Львові. Про це повідомляє кореспондент Варіантів.
Відтак, компанія користуватиметься майданчиком і перевантажуватиме сміття з сміттєвозів на великі вантажівки з подальшим вивозом його на сміттєзвалища області до 16 червня 2019 року включно.
Ще 14 вересня минулого року директор компанії Олег Гайовишин просив у міськради дозволу продовжити перевантажувати тут сміття довше, ніж на місяць, однак члени виконкому відмовили йому. За їхніми словами, після закінчення терміну превантаження сміття на станції, у Львівській міській раді зможуть знову розглянути звернення компанії про продовження терміну користування нею. Ця процедура триває й до сьогодні.
Нагадаємо, з 1 вересня 2018 року у Львові на вул. Північній, 1, де є пункт для перевантаження сміття, були встановлені огорожа та шлагбаум, щоб припинити завіз сміття на цю територію. Однак з того часу на виконкомі міськради компанії дозволили перевантажувати сміття тут, аби за цей час знайти інше місця для перевантаження.
Наприкінці серпня минулого року пункт перевантаження сміття на вулиці Північній повністю очистили. Раніше виконавчий комітет Львівсьої міськради вирішив, що до 31 серпня діяльність із перевантаження сміття на вул. Північній мусить бути припинена.
Через це звалище сміття був ризик для нормальних зльоту і посадки літаків. Зокрема, 24 липня 2018 року з технічних причин скасували авірейси до Єгипту: в Хургаду, Шарм-ель-Шейх.
Додамо, ще у серпні 2017 року перевізник "АВЕ-Львів" визнав свою неспроможність у повноцінному вивозі сміття зі Львова. Відтак Львівська ОДА запропонувала компанії відмовитися від обслуговування частини сміттєвих майданчиків та передати їх іншим перевізникам.
Також екс-директор ТзОВ "АВЕ-Львів" Юрій Грибан підозрюється у привласненні з міського бюджету понад 4,5 млн грн.