Рагульський гомін довоєнного гламуру від тутешніх селебів з лесбійськими вибриками для закордонної легенди.
Відчайдушно допотопний фільм режисера Олексія Комаровського, який чомусь нагадує чоловічу версію стрічки Кохання без контракту.
Акторські кривляння під час безладної біганини за однією картиною Гогена у фільмі Коли ти вийдеш заміж? є наслідком приватної бездарності режисера та сценариста Олексія Комаровського. За паразитуванням на чомусь більшому тут нічого сподіватися на щось інше.
У широкому прокаті сценарист Олексій Комаровський якось відзначився гламурною рекламою наслідків діяльності громадянки Кудерчук на посаді голови Держкіно у реконструкції Область героїв (2022). У фіналі своєї стрічки Коли ти вийдеш заміж? він також дякує їй за все хороше.
Зі своїм дешевим сценарієм, акторськими кривляннями, несмішним гумором та аматорським настроєм Комаровський чомусь нагадує псевдодетективний примітив режисерки Валерії Гузи Кохання без контракту (2023). Вона фільмувала свій контент у Чорногорії, а він свій – у Хорватії. У своїх схемах він далеко від неї не втікає навіть географічно, адже його саундтрек також намагається жахливо косплеїти щось з бондіани, Рожевої пантери чи стрічки Місія неможлива.
Разом зі згадками про Кудерчук його нове кіно є відчайдушно допотопним фільмом у нинішні часи. Це шумовиння довоєнного гламуру від тутешніх рагулькуватих селебів, де режисер втратив будь-яке доречне відчуття часу та місця. Звідси тут й вся та попсова навала з Вєрки Сердючки, Монатика, Дорофєєвої, Барських, Творчих, Коли та Таянни.
Він ніколи не знає, де нарешті варто зупинитися. Ні у своїх млявих натяках на самоіронію, ні у періодичному зацикленні на мінетах, ані у сцені з настовбурченим дилдо у руках, яку ніяк не можуть закінчити. Услід за діяльністю режисерки Гузи він практикує тупість як творчий метод.
Це саме його провина, що будь-які спроби Тараса Цимбалюка та Антоніни Хижняк хоч якось обіграти кайдашеву хімію ніяк не можуть сягнути ні пародії, ні фарсу. Цимбалюк у трусах – зовсім не Денієл Крейґ (Casino Royale) і не зовсім Дастін Гоффман у Тутсі. Наталія Денисенко – не зовсім Розамунд Пайк (Die Another Day) і навіть не місис Мейзел попри деякі ракурси.
Добре, що автори цього мотлоху трохи не дочекались серіалу The Day of the Jackal, адже могли б тоді зазіхнути поміж хорватських пейзажів й на щось подібне з бондіанівськими мотивами. Саме туди, до речі, вони могли б безболісно засунути увесь свій аптекарський продакт-плейсмент.
Попри всю свою псевдокомедійну біганину довкола сексу стрічка Коли ти вийдеш заміж? є цілковито цнотливим фільмом з фінальною мораллю про головне крізь четверту стіну у вагітному стані. Не допомага Комаровському й шматочок циці у кадрі, яку він так наївно порівнює у кадрі з чимось класичним на картині.
Будь-що сексуальне у Комаровського та його коханого пензлика автоматично стає тупим. Українські феміністки вже мали б розбомбити його за male gaze у лесбійських цілунках Хижняк та Денисенко великим планом, де він наче одним оком трохи подивився серіал Killing Eve. Навіть того бідного банана він підгледів у Мауріціо Каттелана.
фото: dzygamdb.com