Максим Козицький погодив для Львівської міськради проектну документацію реконструкції частини вул. Шевченка вартістю у 205 мільйонів гривень.
Про це йдеться у розпорядженні голови Львівської ОДА 465/0/5-21 від 7 червня 2021 року.
Голова Львівської ОДА Максим Козицький погодив проектну документацію, подану Львівською міською радою, на реконструкцію вул. Т. Шевченка, на відрізку від вул. Ярослава Мудрого до вул. Залізничної у Львові, враховуючи експертний звіт київської архітектурної фірми ТзОВ "Проексп" від 11 січня 2021 року.
Згідно із проектом, загальна вартість реконструкції частини цієї магістральної вулиці районного значення складає 205 411 862 грн: будівельні роботи – 161 773 823 грн, устаткування – 1 481 169 грн, інші витрати – 42 156 870 грн.
Реконструкція цієї ділянки вулиці, за попередніми підрахунками, складатиме 10 місяців, а її довжина становить 1,0359 км. За цей час тут планують встановити 1 світлофор, облаштувати 4 зупинки громадського транспорту. Ширина проїзної частини вулиці має складати 10,5-13,05 метрів із 3-ма головними смугами руху.
Проїжджу частину вулиці з трамвайним полотном замостять бруківкою, тротуари – бетонною плиткою.
Нагадаємо, наприкінці квітня цього року Львівська міськрада замовила реконструкцію нової частини вул. Шевченка за 186 млн грн у фірми "Онур", яка минулоріч ремонтувала відрізок від вул. Залізничної до вул. Левандівської.
Як було вказано у закупівлі, на відрізку від вул. Ярослава Мудрого до вул. Залізничної облаштують тротуари, велодоріжки, здійснять реконструкцію контактної мережі й дренаж, організують дорожній рух – встановлять дорожні знаки і світлофор, облаштують мережу дощової каналізації, встановлять смітники й висадять 10 нових дерев.
Усі роботи оплачуються за кошти місцевого бюджету Львова.
Як повідомляли Варіанти раніше, вздовж усієї вулиці Шевченка замість бруківки зроблять асфальтне покриття, змінять кількість смуг, дозволять двосторонній рух приватних авто, облаштують "розумні" світлофори, а також планують облаштувати кільце на перетині з вул. Левандівською.
Також планують облаштувати спільні трамвайно-автобусні зупинки з висотою платформи не більше 250 мм та електронними табло для інформування про прогнозований час прибуття транспорту.