Депутати Львівської облради вимагають у Андрія Садового вирішити проблему з рухом транспорту на перетині вулиць Городоцька-Бандери.
Сьогодні, 29 вересня, під час сесії Львівської обласної ради депутати проголосували за звернення до міського голови Львова Андрія Садового щодо "катастрофічної ситуації з організації дорожнього руху на перетині вулиць Городоцька – С. Бандери у місті Львові у зв'язку з початком ремонтних робіт вулиці С. Бандери".
"Про капітальний ремонт зазначеної вулиці йшлося вже кілька років. Вулиця С. Бандери справді потребує такого ремонту. На початку цього року було анонсовано про початок ремонту. Але протягом цього періоду нічого не робилося. Прийшла осінь, кінець вересня – непродуманий початок ремонту, усе місто стоїть в суцільному заторі. Не організована схема розведення транспортних потоків, не залучено представників Нацполіції для здійснення регулювання в особливо складних випадках" – йдеться у зверненні.
Саме тому депутати пропонують ліквідувати затори на перетині вул. Городоцька – С.Бандери та організувати реверсний рух вул. Листопадового Чину або вул. Митрополита Андрея – площа Святого Юра на вул. Устияновича.
Нагадаємо, з 28 вересня у Львові розпочали ремонт вул. С. Бандери, на ділянці від вул. Чупринки до вул. Антоновича. Довжина ділянки вулиці, яку ремонтуватимуть, – 1 км 50 м, її поетапно перекриватимуть її для руху транспорту. Виконуватиме роботи ТзОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл" на замовлення ЛКП "Львівавтодор". Загальна вартість реконструкції – 209,5 млн грн.
Нагадаємо, у грудні 2018 року у Львові презентували проект реконструкції вул. Степана Бандери, яка здійснюється у рамках проекту "Вулиця для всіх". Ще у 2015 році Львів та Лейпціг підписали Меморандум про співпрацю, який передбачає перепланування цієї вулиці.
А у лютому 2019 року "Львівавтодор" замовив проект реконструкції вул. С.Бандери за 1,7 млн грн у інституту "Містопроект".
У травні голова Львівської ОДА Максим Козицький погодив для Львівської міськради проектну документацію реконструкції вул. С. Бандери вартістю у 246 млн грн.