Андрій Садовий створив робочу групу для подальшого розвитку території ЛАЗу.
Про це йдеться у розпорядженні міського голови Львова Андрія Садового №446 від 4 жовтня 2021 року.
Андрій Садовий розпорядився створити робочу групу для визначення подальшого розвитку території Львівського автобусного заводу.
"Утворити робочу групу для підготовки пропозицій щодо подальшого розвитку території Львівського автобусного заводу на вул. Стрийській, 45" – йдеться у документі.
Керівником робочої групи став перший заступник міського голови Андрій Москаленко, а секретарем – заступник міського голови з містобудування Любомир Зубач.
До складу групи також увійшли: секретар ради Маркіян Лопачак, депутат міськради від Варти Юрій Мартинюк, депутат міськради від Європейської Солідарності Петро Адамик, депутат міськради від Голосу Андрій Дячишин, депутат міськради від Самопомочі Юрій Мельник, депутат міськради від Свободи Любомир Мельничук.
Робоча група до 20 жовтня має напрацювати пропозиції щодо подальшого розвитку території на вул. Стрийській, 45 зі збереженням її функціонального використання й за результатами роботи підготувати та подати на розгляд міської ради відповідний проєкт ухвали.
Нагадаємо, Львівський автобусний завод раніше був найбільшим підприємством України з випуску тролейбусів та автобусів міського, приміського і туристичного призначення. Він виграв тендер на громадський транспорт для міст-господарів Євро-2012, однак у 2014 році Господарський суд Львівської області визнав ЛАЗ банкрутом.
У 2016 році власниками низки об'єктів нерухомості ЛАЗу стали фірми Таїсії Саніною, дружини російського бізнесмена і власника збанкрутілого ЛАЗу Ігоря Чуркіна. А у 2019 році депутати міськради вимагали накласти арешт на незаконно відчужені приміщення ЛАЗу та заявляли, що право власності на приміщення заводу, площею понад 20 тис. кв.м, зареєстровано за невідомими особами у незаконний спосіб, а також існують факти створення ще однієї фірми-прокладки для виведення коштів з бюджету на користь Чуркіна.
Крім цього, у 2018 році Львівській міськраді дозволили приватизувати об'єкти, які входили до цілісного майнового комплексу ЛАЗу на вул. Стрийській, 45, однак виключно для відновлення роботи заводу. Йдеться про земельні ділянки площею 56,01 га, площею 0,304 га та 0,03 га, що перебували у власності ЗАТ "Львівський автобусний завод".
Додамо, у липні цього року "Укрексімбанк" продав частину боргів ЛАЗу за 170 мільйонів гривень київській фірмі, яку створив львів'янин два роки тому. Тоді ж виконком Львівської міськради заборонив на території ЛАЗу зводити житлові будинки.
У 2017 Варіанти підняли з архівів фотоепізоди з життя ЛАЗу за останні десять років.