Зміст статті

27 жовтня 2017

Чуркінський ЛАЗ

Епізоди з життя та руїни ЛАЗу під чуйним керівництвом громадянина Чуркіна.

Подорож у недалеке минуле Львівського автобусного заводу під керівництвом російського бізнесмена Ігора Чуркіна.

Передмова

Львівська міська рада скасувала меморандум про виділення 20 мільйонів гривень фірмі Ігоря Чуркіна. Вчора на сесії Львівської міської ради депутати підтримали ухвалу щодо втрати чинності ухвали про меморандум про співпрацю міської ради з ТзОВ "Оптимум Фактор". "За" проголосував 61 депутат.

Йдеться про відшкодування придбання уже ліквідованим ТОВ "Львівські автобусні заводи" нових автобусів до Євро-2012. Однією із власників цієї фірми є Таїсія Саніна, дружина власника збанкрутілого ЛАЗу, російського бізнесмена Ігоря Чуркіна.

Зокрема, перед Євро-2012 АТП №1 придбало автобуси у ТзОВ "Львівські автобусні заводи", однак не розрахувалося за них з ЛАЗом, а у 2017 році підприємство продало право вимагати заборгованість від АТП №1 компанії "Оптимум фактор". Крім цього, ЛАЗ заборгував майже 5 мільйонів гривень заробітної плати своїм працівникам, які, згідно з меморандумом, мала сплатити ТзОВ "Оптимум Фактор".

"Приватизація ЛАЗу є незаконною і є рішення суду, відтак усі виплати були призупинені. У результаті цього три роки АТП №1 перебуває у боргах, заблоковані усі рахунки, є ризик арешту усіх автобусів, які перебувають у власності цього підприємства через цю заборгованість" – заявив міський голова Львова Андрій Садовий.

Також, як наголосив депутат з Громадянської позиції Юрій Кужелюк, у власності ЛАЗу є три гуртожитки, як мало б отримати місто, однак ці приміщення й досі перебувають у власності підприємства й можуть відійти компанії "Оптимум фактор".

Як заявила начальниця юридичного відділу міськради Гелена Пайонкевич, станом на сьогодні Львівська міськрада не знає, яким компаніям заборгував ЛАЗ, тому виплатити заборгованість їм, а не ТзОВ "Оптимум Фактор", наразі є неможливим. Щодо вирішення цього питання, Андрій Садовий запропонував звернутися за допомогою до народних депутатів з Львівщини.

Нагадаємо, раніше львівські депутати погодили відшкодування ТзОВ "Оптимум Фактор" 20 млн грн, які заборгував фірмі ліквідований ЛАЗ. Зазначимо, що позавчора на позачерговій сесії Львівської облради депутатів міської ради закликали не голосувати за виділення 20 млн грн Чуркіну. Також міський голова Львова Андрій Садовий створив робочу групу щодо вирішення ситуації з ЛАЗом.

А сьогодні, протестуючи проти цього рішення, під Львівською міською радою на акцію протесту зібралися члени ВО "Свобода", Правого сектору, Національного корпусу, ГО "Розвиток громади" та працівники Львівського автобусного заводу.

"Звертаюся до тих депутатів, які голосували за це ганебне рішення. Нам дуже стидно, що під час війни міська рада приймає рішення про виділення коштів російським олігархам. Таких речей у Львові не варто робити", – розповів боєць добровольчого батальйону "Карпатська Січ" Роман Федун.

Незаконний продаж майна Львівського автобусного заводу здійснили на підставі підробленого рішення господарського суду міста Києва.


З цієї нагоди Варіанти піднімають з архівів фотоепізоди з життя ЛАЗу за останні десять років

2006 рік


50 років першому автобусу

Святкування 50-ї річниці з нагоди випуску першому автобусу ЛАЗу. Пісні, танці, пиво, китайські гості, партнери та подарунки. Олександр Пономарьов у зеніті слави перед подальшим забуттям. Представники львівської влади.


Візит Олійника та Садового

Візит до ЛАЗу колишнього голови Львівської ОДА Петра Олійника та міського голови Львова Андрія Садового.

2009 рік


Ігор Чуркін

Ігор Чуркін на нараді у Львівській ОДА.


Пікет працівників заводу

Працівники ЛАЗу пікетують Львівську ОДА.

2010 рік

Візит до ЛАЗу віце-прем'єр-міністра з питань Євро 2012 Бориса Колеснікова та історичний таран автобусом ЛАЗ ДПС-ної автівки за його власноручного керівництва.

2014 рік

2015 рік

Руїни ЛАЗу.

2017 рік


далі буде

Автор: олександр ковальчук