Новини

Економіка

Тарас Вервега

Тарас Вервега

П'ятниця, 15 лютого 2019, 12:15409

Вервега націлився на е-квиток у Львові

У Львові триває процес впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті.

У вівторок, 12 лютого, відбулося розкриття пропозицій від учасників тендеру на розробку, постачання, встановлення та обслуговування електронних квитків. Документи на участь у тендері подали 6 компаній та консорціумів, серед них – дві з і Львова.

Варіанти проаналізували усіх учасників закупівлі:

ТОВ "СофтСерв – муніципальні технології", яка надає послуги з комп’ютерного програмування. Компанія зареєстрована у 2002 році, кінцевим бенефіціарним власником фірми є Тарас Кицмей (Львів), який також є співвласником відомих львівських закладів харчування "Ресторація Бачевських" та "Піца Челентано-Драйв". Також у переліку юридичних засновників цієї фірми є ТОВ "СофтСерв", що належить, крім Кицмея, ще й депутату Львівської міської ради від "Самопомочі" Тарасу Вервезі. Статутний капітал компанії становить 10 000 грн.

ТОВ "Сварко Україна" зареєстрована у Львові ще у 2011 році. Фірма займається механічним обробленням металевих виробів. Цікаво, що кінцевим бенефіціарним власником є "Сваровскі Елізабет" з Австрії. Статутний капітал компанії ­­– 899 939,86 грн.

На тендер подалася ще одна українська компанія, яка займається оптовою торгівлею комп'ютерами і програмним забезпеченням, – ТОВ "Реноме-Смарт". Зареєстрована вона у Рівному в 2003 році. Власниками фірми є Анатолій Кричальський та Віктор Матчук. Розмір статутного капіталу –  24 000 грн.

У проекті беруть участь дві відомі турецькі компанії Kent Rart і Onur. Перша з них вже реалізувала свої проекти з оплати за проїзд у Белграді, США, Туреччині. А друга, ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл", – здійснює будівництво і ремонт автошляхів та трамвайних колій в Україні. Власниками фірми є Онур та Іхcан Ченінджевізи з Туреччини і львів'янин Олег Фаріон. Підприємство збудувало асфальтовий завод у мікрорайоні Рясне-2 та взяло в оренду більше 6 га землі в Ожидові для будівництва приміщень.

Ще одним учасником тендеру є естонська компанія Ridango, яка створена в 2009 році і займається розробкою систем квитків. Її е-квитки успішно функціонують у громадському транспорті Литви.

Ще три італійські компанії надали свої пропозиції щодо введення у Львові електронного квитка. Одна з них, AEP Ticketing Solutions, розробляє електронні системи і пристрої для продажу квитків у громадському транспорті вже більше 20 років. Компанія виробляє в усьому світі комплектні системи "під ключ" на основі додатків Easy Ticketing.

Наступна компанія, Almaviva, пропонує послуги такі як розробка програмного забезпечення, управління додатками і інфраструктурою, а також забезпечення обслуговування. Компанія зареєстрована в Римі, однак працює по всьому світу через 40 офісів в Італії і 22 за кордоном.

І остання італійська компанія, Swarco Mizar, спеціалізується на проектуванні, розробці і впровадженні сучасних телекомунікаційних систем. У Європі компанія функціонує в галузі управління рухом (наприклад, система управління міським рухом Utopia), управління громадським транспортом (Flash/Next), інформаційних послуг для мандрівників (платформа Momic для інформаційної мобільності) і для Omnia – "відкритої платформи, розробленої запропонувати легкий і інтуїтивно зрозумілий доступ до широкого спектру додатків ITS".

Компанія була заснована під ім'ям Mizar Automazione в 1981 році в італійському місті Турін, професором Віто Мауро. Сьогодні головний офіс Swarco Mizar розташований у відомій туристичній пам'ятці –­ Центрі Лінготто. З травня 2010 року компанія на 100% належить Swarco і є визнаним експертом у сфері ІТ Swarco.

Нагадаємо, до 2020 року Львівська міська рада планує збільшити кількість одиниць громадського транспорту, запровадити електронний квиток, оптимізувати маршрути та збудувати підземні паркінги у центрі міста. 

Зазначимо, Європейський банк реконструкції та розвитку 16 листопада 2018 року опублікував тендер ЛКП "Львівавтодор" на впровадження у місті електронного квитка для оплати проїзду у громадському транспорті. 

Вровадження електронного квитка може зайняти 12-18 місяців. Раніше ініціативу обіцяли втілити в життя до кінця 2019 року. 

Тепер ви можете стежити за новинами Варіантів на Telegram-каналі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Коментарі читачів:
Додаткова інформація: