За останні три роки Самопоміч отримала з держбюджету 262 млн грн, 40% з яких партія спрямувала на пропаганду та рекламу.
Про це повідомляє Українська правда.
У 2016-2018 роках "Самопоміч" отримала з держбюджету 262 млн грн, а майже як і Блоку Петра Порошенка та "Народного фронту", хоча на виборах 2014 року здобула вдвічі менше голосів.
Додаткові 10% загального фонду державного фінансування партій "Самопоміч" одержує за так званою "гендерною квотою", яка має стимулювати збільшення представництва жінок у політиці. У списку обраних до парламенту депутатів від цієї партії – понад третина жінок. Тому їй дісталася вся сума додаткового фінансування.
40% від усіх держкоштів "Самопоміч" спрямовує на пропаганду та рекламу. Від вересня 2016-го до грудня 2018 року на друк і розповсюдження друкованої продукції у "Самопомочі" витратили щонайменше 80 млн грн.
Ще чверть бюджету в партії спрямовують на зарплати та гонорари Зокрема, на виплату зарплат, лікарняних і відрядних партія витратила понад 41 млн грн. Ще 20 млн сплатила за різноманітні послуги, як-от: консультаційні послуги соціологів, юридичні послуги, проведення тренінгів, фото та відеозйомку тощо.
Зараз штат партії налічує 350 осіб, яким на зарплату кожного місяця виділяють 2,5 млн грн.
Передвиборчу компанію кандидата у президенти від "Самопомочі", міського голови Львова Андрія Садового активно підтримує його дружина Катерина Кіт-Садова, яка володіє медіахолдингом, до якого входять "24 канал", сайти "24 канал" та Zaxid.net , радіостанції "Люкс" і "Максимум".
"Програму "Пульс міста" виготовляє львівський міський осередок "Самопомочі" в межах свого бюджету, програму "Люди "Самопомочі" на замовлення партії виготовляє зовнішній підрядник, також у межах бюджету департаменту комунікацій. "24 канал" на власний розсуд транслює їх у своєму ефірі безкоштовно", – повідомили у прес-службі "Самопомочі".
Незважаючи, на те, що такий контент "24 канал" транслює безкоштовно, Найбільше коштів на свою діяльність у липні-вересні витратила саме "Самопоміч".
Загалом шість парламентських партій за період жовтня-грудня витратили на діяльність 290 млн. Таким чином на рекламу було витрачено кожну другу гривню (147 млн грн із 290 млн грн).
Нагадаємо, 7 січня Центральна виборча комісія на своєму засіданні зареєструвала Андрія Садового як кандидата у Президенти України.
Додамо, ще у жовтні 2018 року Садовий заявив, що братиме участь у президентських виборах-2019. "Самопоміч" офіційно висунула його своїм кандидатом на президентських виборах 3 січня.