Львів не має наміру скорочувати видатки на свою промоцію

Вівторок, 13 січня 2015, 17:56

У міській раді запевняють, що видатки на промоцію міста необхідні для формування та підтримки іміджу Львова, а, відповідно, створення нових робочих місць.

Про це Варіантам повідомила прес-служба Львівської міської ради.

У великій сесійній залі ЛМР під час громадських слухань щодо основних показників загального фонду міського бюджету Львова на 2015 рік слово отримала представниця ГО «Центр суспільних інновацій», яка запропонувала, зокрема, скоротити видатки на промоцію міста.

Однак, за словами керівника відділу промоції міста, ці кошти необхідні для формування та підтримки іміджу Львова, а, відповідно, створення нових робочих місць.

«Видатки на промоцію - це та кількість гостей, яку ми можемо бачити за останні роки у нашому місті. Відділ промоції займається великою кількістю роботи і ці 608 тисяч є розплановані на різні речі: відеоматеріали, промоційні ролики про місто Львів. Це є імідж Львова, який ми формуємо протягом багатьох років. До прикладу, ми цього року, в такий складний для нас усіх період, зреалізували проект «Ніч у Львові», коли ми вночі відкриваємо музеї, храми, галереї – за три дні близько 20 тисяч відвідувачів побували у цих установах. Ці заклади мають бути відвідувані, до них мають ходити гості міста», – зазначила Марта Іванишин, керівник відділу промоції міста.

 

Мітки: бюджет, Львів