«Основне завдання працівників Тайфуна - слідкувати за порядком, охороняти контролера, бо різні пасажири бувають, по-різному ставляться до контролю. Присутність працівника у формі дисциплінує пасажира і легше працювати, особливо ввечері», - пояснив Андрій Король.
Помічник директора львівського відділення агентства безпеки «Тайфун» Олег Кугенєв додав, що охоронці не мають права застосовувати фізичну силу до пасажирів без квитків, котрі відмовляються заплатити штраф, нецензурно висловлюються або ж б'ють контролера. Тайфунівці намагаються заспокоїти таких осіб, провівши з ними розмову, тобто можна сказати, виконують функцію психолога. Якщо вистачає розмови, то на перший раз порушника відпускають, якщо ж пасажир поводиться агресивно, то можуть викликати оперативну машину і відправити в міліцію.
Охоронці працюють щоденно у дві зміни. Протягом дня залучається близько 16-18 тайфунівців. Співпраця агентства безпеки «Тайфун» та «Львівелектротрансу» триватиме до кінця місяця. А далі, розглянувши всі за і проти такого експерименту, вирішуватимуть, чи продовжувати співпрацю.