Новини

Освіта

Понад 620 тис. абітурієнтів подали заяви на вступ до ВНЗ цього року

Понад 620 тис. абітурієнтів подали заяви на вступ до ВНЗ цього року

blog.sp.kh.ua

Понад 620 тис. абітурієнтів подали заяви на вступ до ВНЗ цього року

Середа, 1 серпня 2012, 11:47

У межах цьогорічної вступної кампанії 620 040 осіб подали заявки на здобуття вищої освіти – рекордні показники за останні роки. Про це повідомляє Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України.

 

Кількість вступних заяв збільшилася майже у 4 рази, порівняно із минулим роком, коли їхподали близько 150 тис. осіб. За період із 2 по 31 липня вступники відправили близько 2 млн. заявок на участь у конкурсному відборі на вступ до ВНЗ. Минулого року таких заявок надійшло 400 тис.

Найактивнішими учасниками вступної кампанії-2012 стали мешканці  Донецької області ( 167 719),  Дніпропетровської (156 380 заяв), Києва (118 137) та Київської області (75 645), Львівської області (113 481), Одеської (75 444), Луганської (73 013), Вінницької (64 924) та Запорізької (63 740).

«П’ятірка лідерів серед вищих навчальних закладів за кількістю поданих заяв за весь період вступної кампанії майже не змінювалася. Найбільше заяв надійшло до Київського національного університету імені Тараса Шевченка (45 467), Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» (41071), Львівського національного університет імені Івана Франка (40 751), Національного авіаційного університету (35 283) та Національного університету «Львівська політехніка», – зазначено у повідомленні.

Нагадаємо, вже сьогодні, 1 серпня, на інформаційних стендах приймальних комісій та на веб-сайтах вищих навчальних закладів не пізніше 12.00 год. будуть оприлюднені списки рекомендованих до зарахування.

11 серпня будуть оприлюднені списки зарахованих на навчання за кошти державного бюджету. До 25 серпня вищі навчальні заклади повинні надати інформацію про зарахування осіб, які вступили на контрактну форму навчання.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.