У міськраді прогнозують затримку впровадження е-квитка через можливі оскарження учасників тендеру, яких не допустили до настутного етапу.
Про це повідомив кореспондент Варіантів.
На тендерне завдання із закупівлі розробки, постачання, впровадження та обслуговування автоматизованої системи оплати проїзду для міста Львова в лютому цього року було подано 6 пропозицій.
Станом на сьогодні, у міськраді провели детальний аналіз технічних пропозицій учасників на відповідність вимогам, яких було більше 400, та залишили лише учасників, які їх виконали.
Учасники, яких не допустили до наступного етапу, можуть оскаржувати ці дії, а процедура розгляду скарги Європейським банком реконструкції та розвитку може тривати до 6 місяців.
"Завершилася технічна оцінка і ми обрали компанії, які можуть пройти далі. Зараз триває опрацювання Європейським банком, адже ми передали наш звіт технічної оцінки в банк, а також передали звіт консультантів. Європейський банк все зараз опрацьовує. Думаю, що до двох тижнів банк дасть відповідь" – розповів заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міськради Андрій Білий.
За його словами, після того, як банк надасть відповідь, розпочнеться останній етап проекту – фінансовий. Він триватиме місяць. У кого буде найкраща фінансова пропозиція, той стане переможцем. Тоді Європейський банк все затверджує, підписують контракт, вносять передоплату і починають реалізацію проекту.
Підписання договору з переможцем очікують до кінця літа цього року. Тоді ж почнуть розробляти зміни у маршрутних схемах громадського транспорту Львова.
"Зараз розробляється оптимізована маршрутна схема, але впровадження ми зможемо розпочати, коли буде повністю запущена система. Але запускати її ми теж будемо поетапно" – пояснив Андрій Білий.
Згідно з новою схемою, можуть скоротити певні маршрути, або взагалі зняти їх з рейсів. За рахунок цього планують збільшити кількість автобусів на найбільш популярних маршрутах.
"Щоб 300-400 тисяч людей купили нові картки це дуже великий об'єм роботи і за два дні цього ніхто не зробить. Тому запускається по маршрутно: спочатку електротранспорт, потім муніципальні і приватні автобуси" – додав Андрій Білий.
Спочатку львів'янам запропонують лише разові поїздки, а коли система пройде тестовий режим почнуть запроваджувати денні, місячні та річні абонименти.
"Лише після того, як будуть встановлені всі валідатори на всіх автобусах і перевірять, що вони працюють, тоді ми зможемо переключити на іншу тарифікацію" – зазначив Андрій Білий.
Нагадаємо, міськрада планує обладанати перший трамвай системою електронної оплати у серпні-вересні цього року. При впровадженні е-квитка у Львові, щоб отримати змогу безкоштовного проїзду у місті, пасажирам-пільговикам необхідно замінити посвідчення на дисконтну картку.
Місячний електронний квиток у транспорті Львова може коштувати орієнтовно 400-500 грн.
Ще 20 жовтня 2016 року на сесії Львівської міської ради депутати погодили отримання кредиту у 10 млн євро від ЄБРР на впровадження у місті електронного квитка. Тоді ж міськрада обіцяла впровадити електронний квиток у місті на початку 2018 року.
Додамо, 24 січня 2017 року у Львові запровадили систему безготівкової оплати за проїзд в електротранспорті. Львів став першим в Україні, хто ввів безготівкову оплату проїзду в електротранспорті. А у березні 2018 року львівські депутати підтримали петицію про відмову у Львові від маршруток та перейти через 5 років на автобуси та електротранспорт.