Історико-архітектурні опорні плани забезпечують історично населені місця від хаотичної забудови.
Про це повідомляє відділ інформаційної політики Львівської обласної прокуратури.
Станом на сьогодні тривають судові розгляди щодо виготовлення історико-архітектурних опорних планів для понад 50 міст на території Львівської області, які убезпечують історично населені місця від хаотичної забудови.
"На законодавчому рівні КМУ затверджено список історичних населених місць, яких у Львівській області понад 50. Однак, всупереч законодавству, не у всіх них розроблено історико-архітектурні опорні плани. Це не могло залишитись поза увагою прокуратури" – наголосили у прокуратурі.
Наразі за результатами розгляду справ за позовами прокурорів виконано рішення судів і виготовлено історико-архітектурні опорні плани Львова, Стрия, смт Меденичі, Щирця, Івано-Франкового, Борислава.
"На даний час вживаються заходи до забезпечення реального виконання судових рішень за позовами прокурорів про виготовлення та затвердження документації щодо міст Ходорів, Сокаль, Сколе, Моршин та селищ Краковець, Поморяни на Львівщині.
Також заявлено аналогічні позови щодо розроблення і затвердження історико-архітектурних опорних планів історично населених місць у селищах Шкло та Немирів" – додали в прокуратурі.
Нагадаємо, у січні цього року Міністерство культури затвердило історико-архітектурний опорний план Львова, погодження якого тривало ще з 2021 року. Детальше про це Варіантам розповіла експертка місцевого самоврядування Мар'яна Кричковська.
Додамо, у 2021 році виконком Львівської міськради погодив межі історичного ареалу Львова, які охоплюють понад 2,3 тисячі гектарів. Ще у квітні 2021 року Касаційний адміністративний суд зобов'язав Львівську міськраду закріпити межі історичного ареалу Львова.
Крім цього, у червні 2019 року депутати міськради підтримали електронну петицію про коригування генерального плану Львова. Автор петиції наголошував, що генплан Львова жодного разу не коригувався з 2010 року, а розроблявся він ще у 2008 році, тому сьогодні у місті є багато колапсів із транспортною інфраструктурою, забудовами тощо.