Сьогодні на сесії Львівської міської ради депутати прийняли ухвалу "Про підтримку участі ЛКП "Львівелектротранс", ЛК АТП №1 та ЛКП "Львівавтодор" у проекті "Міський громадський транспорт України". Це рішення підтримали 46 депутатів.
Зокрема, йдеться про 40 млн євро кредиту у Європейського інвестиційного банку на оновлення громадського транспорту у Львові. За ці кошти міськрада планує придбати 10 трамваїв та 120 автобусів у 2018 році та здійснити реконструкцію вулиць.
Підпроект |
Орієнтовна вартість без ПДВ, млн. євро |
Кінцевий бенефеціар |
||
Придбання трамваїв (10 одиниць) |
12 |
ЛКП "Львівелектротранс" |
||
Відновлення інфраструктури міського електротранспорту – реконструкція вагоноремонтних майстерень на вул. Городоцькій |
3 |
ЛКП "Львівелектротранс" |
||
Придбання автобусів (60 великих + 60 малих одиниць) |
12 |
ЛК АТП №1 |
||
Реконструкція вулиць з трамвайним рухом, в т.ч.: |
13 |
ЛКП "Львівавтодор" |
||
вул.Вітовського і прилеглі ділянки |
8 |
|
||
Реконструкція вул. Т.Шевченка (від вулиці Хорватської до вулиці Левандівської) |
5 |
|
||
Всього за кошти ЄІБ |
40 |
|
Як йдеться у документі, для отримання кредиту у рамках проекту "Міський громадський транспорт України", який у 2016 році підписали Міністерство інфраструктури України та ЄІБ на 200 млн євро, потрібно подати документи для участі у проекті, а остаточне рішення про надання кредиту прийматиме ЄІБ та уряд.
Нагадаємо, за словами голови асоціації перевізників Львівщини Івана Велійки, у Львові існує проблема з водіями маршруток, які через низьку заробітну плату виїжджають за кордон.
Про брак водіїв львівських маршруток у місті заговорили у вересні.
Як згодом заявила директорка департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міськради Ірина Маруняк, водії масово їдуть на заробітки у Польщу, відтак в АТП №1 бракує 70 водіїв, а у "Львівелектротрансі" – 161 водія.
Для вирішення цієї проблеми у міськраді підвищили заробітну плату для водіїв АТП №1 на 1000 грн та 1500 грн.