У Садового просканують точки найбільшого бухла та мейклаву

Четвер, 31 січня 2019, 15:55

Центр розвитку туризму замовив за 114 тисяч гривень дослідження туристів Львова.

Львівське комунальне некомерційне підприємство "Центр розвитку туризму м. Львова" оголосило тендер у системі ProZorro на послуги з проведення досліджень туристів Львова, які мають бути передані комунальному підприємству до 31 січня 2020 року.

Аукціон стартує 1 лютого, а очікувана вартість послуг становить 114 918 грн.

"Центр розвитку туризму м. Львова" планує отримали ключові дані про відпочинкових туристів Львова та підрахувати їхню загальну кількість за рік для розвитку туризму у місті.

Основними завданнями дослідження є:

- визначити середню тривалість перебування туриста у місті, мету їхньої подорожі, частоту відвідуваності ними міста;

- визначення суми, витраченої одним туристом за 1 день та за весь період перебування, а також повністю на поїздку (включаючи транспорт та проживання);

- визначення частки іноземців серед загальної кількості туристів міста;

- визначення індексу туристичної привабливості та задоволеності туристичними послугами

- визначення міст, які були альтернативами при плануванні подорожі, загальної оцінки подорожі;

- визначення найбільш привабливих для відвідування місць у Львові;

- визначення сервісу, що допоміг краще орієнтуватися в місті та відвідати об'єкти туристичного зацікавлення;

- визначити кількість туристів, що відвідують Львів протягом року.

Переможець тендеру повинен впродовж цього року провести опитування 2 000 респондентів та поповнювати по 170 анкет в місяць (85 – українці, 85 – іноземці).

На основі цього дослідження "Центр розвитку туризму м. Львова" планує визначити найпопулярніші туристичні локації міста та сформувати перелік рекомендацій щодо покращення туристичної інфраструктури Львова, на основі зауважень та пропозицій відпочивальників, а також проаналізувати динаміку зміни основних показників між різними сезонами.

Нагадаємо, у 2018 році Львів відвідали більше 2 мільйонів туристів.

Наприкінці вересня 2018 року у Центрі туристичної інформації презентували Lviv City Card, яка включає безкоштовний проїзд в електротранспорті, вхід у близко 20 музеїв та галерей, оглядові екскурсії містом, підйом на вежу Ратуші, картку мобільного оператора і знижки у закладах-партнерах громадського харчування.

Крім цього, минулоріч дві громадські організації Львова отримали від міськради кошти для створення нових туристичних локацій у місті. 

Також на початку грудня 2018 року Львівська міськрада оголосила конкурс на посаду керівника управління туризму, яке у вересні цього року очолила Ліна Остапчук.

Мітки: ProZorrо, закупівлі, новини львова, туризм у Львові, центр розвитку туризму львова