Валідатори встановлюватимуть орієнтовно через 6 місяців, через те, що досі не визначили переможця тендеру.
У вівторок, 16 липня, до Європейського банку реконструкції та розвитку відправлено на погодження підсумковий звіт першого етапу тендерного процесу, у якому проводилася технічна і кваліфікаційна оцінки учасників тендеру. Результат звіту буде відомо через 1-2 тижні.
"В кінці квітня консультанти, яких наймає ЄБРР, надали пропозицію пропустити на фінальний етап лише дві компанії, тому ми дуже сильно задумалися чи буде цього достатньо для адекватної конкуренції. Адже просто залишити дві компанії, які, не дай Бог, між собою домовляться і "зіграють" в конкуренцію ми будемо мати дуже дорогий проект, а нам важлива ціна" – розповів заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міськради Андрій Білий.
Через це міськрада попросила ЄБРР переглянути цей нюанс, на перевірку якого витратили місяць часу, і за результатами до фінального етапу допустили три компанії.
"В першому етапі ми розібралися технічно, хто з них може це зробити, чи є в них достатньо досвіду та фінансів, для того, щоб на другому етапі компанії змагалися лише за ціну. Вони повинні нам сказати за які терміни реалізують проект та за яку суму" – додав Андрій Білий.
Відтак, міськрада повинна була підписати догорвір з переможцем тендеру ще в червні цього року, однак зараз цей процес відтермінували ще на два місяці, і тепер підписання угоди прогнозують на серпень-вересень.
"Ми розраховуємо, що приблизно за шість місяців встановлюватимуть валідатори, перед цим, нам треба ще замовити, виготовити, розмитнити та привезти обладнання. А це ще приблизно 3-6 місяців. Лише після того, коли його поставлять на всьому рухомому транспорті Львова ми можемо переключити повністю на елетронний квиток" – заявив Андрій Білий.
Однак до кінця року у міськраді обіцяють розпочати тестування системи та виготовлення дисконтних карток. Також у вересні планують подати на сесію Львівської міської ради пропозиції щодо розподілу суми тарифу та субвенції з бюджету.
"Ми хочемо включити до електронного квитка і приміський транспорт і є надія, що з заміною губернатора у нас буде більша співпраця для громади, а не для певний амбіцій і певний людей" – зазначив Андрій Білий.
Нагадаємо, раніше у міськраді прогнозували затримку впровадження е-квитка через можливі оскарження учасників тендеру, яких не допустили до настутного етапу.
Додамо, міськрада планувала обладанати перший трамвай системою електронної оплати у серпні-вересні цього року. При впровадженні е-квитка у Львові, щоб отримати змогу безкоштовного проїзду у місті, пасажирам-пільговикам необхідно замінити посвідчення на дисконтну картку.
Місячний електронний квиток у транспорті Львова може коштувати орієнтовно 400-500 грн.
Ще 20 жовтня 2016 року на сесії Львівської міської ради депутати погодили отримання кредиту у 10 млн євро від ЄБРР на впровадження у місті електронного квитка. Тоді ж міськрада обіцяла впровадити електронний квиток у місті на початку 2018 року.
Зазначимо, 24 січня 2017 року у Львові запровадили систему безготівкової оплати за проїзд в електротранспорті. Львів став першим в Україні, хто ввів безготівкову оплату проїзду в електротранспорті. А у березні 2018 року львівські депутати підтримали петицію про відмову у Львові від маршруток та перейти через 5 років на автобуси та електротранспорт.