Новини

Посібник для журналістів
ПАТ «ОКСІ БАНК»

Львівська міськрада

info-zona.com

П'ятниця, 7 грудня 2012, 19:12

Майже половина «наземної» реклами у Львові – потенційно небезпечна

43% рекламних засобів-конструкцій з наземними фундаментами у Львові встановлені з порушеннями проектів стосовно розміщення фундаментів.

Про це сьогодні, 7 грудня, на засіданні виконавчого комітету Львівської міської ради повідомила директор КП «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун.

Вона зазначила, що у Львові кількість рекламних засобів з наземними фундаментами становить 21% від загальної кількості, при цьому 27% із них встановлені відповідно до проектів (стосовно розміщення фундаментів), 42% – з порушеннями проектів і у 30% проектами не визначено тип фундаментів.

За словами Свистун, відповідальність за безпеку рекламного носія несе власник або ж користувач цих конструкцій.

«Зазначені проблеми можуть бути вирішеня в ході розробки та впровадження схем розміщення зовнішньої реклами – шляхом уніфікації рекламних засобів, оновлення їх конструкцій (в тому числі і фундаментів)», – розповіла Свистун.

Також на виконкомі сьогодні обговорювалось питання про виявлення самовільно встановлених дорожніх знаків, які використовуються як рекламні носії.

Планується, що вже в березні ці знаки будуть вилучені з території міста.

Окрім цього, виконком відмовив у наданні дозволу на розміщення зовнішньої рекламі низці підприємств, переважно тим, які хотіли розмістити свою рекламу на тротуарах і сходах. 

Приєднуйтесь до нашого нового каналу в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.