Ялова венеріанка виходить на війну з Марсом, щоб борсатися у відбірній маячні та пафосних кліше.
Дебютний альбом виконавиці Grisana, де вона відпускає свою уявну сучечку на прив'язі трохи погуляти до парканчика.
На дебютнику Grisana стільки претензій, хоча те, що вона вважає своїм флоу, знаходиться десь на загумінковому рівні Gunna Chorna чи Fіїnka. З такою локальною читкою хіба бичкам хвости крутити.
Grisana хоче бути хтивою сучкою у своєму косплеї чогось західного. Це типова помилка тутешніх музикантів услід за пацанячою імітацією ґансти. Вона, звісно, не одна тут така. Є Кажанна зі своїми бажаннями. Є Туча, яка так хоче, щоб увесь світ крутися під її каблучком (цок-цок-цок). Grisana наразі навіть не дотягує до їхнього рівня жіночої сили.
Більше нагадує пародію на Аліну Паш, яка заплуталась поміж своїх викликів у всіляких кліше. Наприклад, у треці "FCKUB freestale" зі словами "Може я крейзі, зате я сексі", де вона ніби ось-ось перестала слухати трек Kesha "Freedom" з лірикою "Crazy girls are better in bed. Well, I can do one better instead. Take me to the sex shop, bitch" на альбомі "Period" (2025).
Є ще у її пафосних маніфестах убік Кульпаркова щось від великомучениці Jerry Heil та псевдореперки alyona alyona. Місько Правильний на альбомі Джері Гейл щось заїкався про євреїв у Трої, а Grisana навіщось тут згадує Вавилон – "Я така велика, що переступаю Вавилон. Забираю трон. Персонаж всіх ікон" у "Femina Magna".
Ця маніфестована маячня за тим хибним переконанням, що орієнтальні мотиви додадуть їй суперхтивості, нагадує хіба неука Псюка, який нахапався ідей у відділі езотерики для чайників. Хіба вона ще вважає себе темною конячкою Кеті Перрі у цьому косплеї банальних ідей.
Grisana – фальшива та прісна у всіх своїх жаданнях до володарювання та підпорядкування. З такими яловими потугами вона хіба услід за Барських може панувати лише над ненародженими та мертвими. Взяти хоча б її фіт з дуетними епігонами з гурту Molodi, які досі ніяк не можуть себе хоч якось ідентифікувати.
Якщо їй личить титул королеви інцелів, то дай їй Боже щастя та здоровля. За всіма її вихваляннями про сучечку тут майже не знайдеш чогось про вологі анаконди чи лабіринти. Хоча б якогось натяку на те, що хтось тут може припаркувати свій тюнінгований трак у чийсь маленький гараж. Десь тут вона ще нагадує новий образок співачки Дорофєєвої – ляльку Барбі без піхви в ілюзорному світі продюсерки Горової.
Усю еротику від Grisana можна відшукати хіба у рядках "Твій дотик – сталевих хвиль заливає пролив. Глибоко заплив, глибоко. Шалено вабиш мене, до болю. Полегше зі мною, зі мною, зі мною, зі мною" у треці "Біле солодке", де найцікавішою буде ось ця пролонгація попередньої думки: "Продовжуй – я так люблю, коли ти грубий. Ця ніжність в руках, твоїх руках. Хвилюєш – швидше, повільніше, швидше. З тобою легковажна така, така інша я".
Хоч щось більш-менш цікаве поміж її стерильних маніфестів про домінування та архаїчної маячні про якусь провокацію у мистецтві. Обабіч Fakasutra, якщо її ще можна нині згадувати добрим словом, вона якась дитсадкова сніжинка, яка зникає за мить без жодного сліду у вигляді плямки.
Вона так вже імітує якусь пристрасть, наче відкриває Америку у тому своєму поп-репі чи начебто рнб. Вона настільки нудна, що може хіба бути двадцятою пародією на Клоннекса у якихось заявах про тиск суспільства, закону, релігії та батька ("Billie").
Все це лише рекламна експлуатація чужих здобутків, які вона з понтом продає як щось оригінальне. Власне, якоїсь справжньої іронії чи люті годі шукати на альбомі "Розкішна і зла" (2025). Вона зачухана та заяложена настільки, що на згадках про Смерть вже навіть гріх сміятись з такої привселюдної банальности.
Може їй таки краще попустись з цих дитсадкових ілюзій та піти хоча б у синті-поп за прикладом Le Roux? Чи вона й досі гадає, що може бути тутешньою Cardi B чи Megan Thee Stallion? Хоча ні, стоп, здається, що рівень усіх її мрій – це Tate McRae.
І поки Grisana мріє про владу, то для всіх інших луна Megan Thee Stallion з треком "Mamushi", щоб гурту Molodi вкотре нагадати про одну музичну суперечку у серіалі Tokyo Vice. Сайонара.