Новини

Соціум

NewsOne

NewsOne

espreso.tv

Нацрада з питань телебачення проведе перевірку NewsOne щодо зміни структури власності

Четвер, 11 жовтня 2018, 13:55

ТОВ "Новини 24 години" вчасно не подало заяви про зміну власника.  

Про це повідомила прес-служба Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.

11 жовтня Національна рада призначила позапланову перевірку ТОВ "Новини 24 години" щоб перевірити інформацію про структуру власності телеканалу NewsOne.

"Із відкритих джерел стало відомо, що управління телеканалом було передано Андрію Портнову. У ЗМІ також було оприлюднено інтерв'ю самого А. Портнова, який підтвердив цей факт", – зауважили в національній раді.

Відповідно до Закону України "Про телебачення і радіомовлення" телерадіоорганізація упродовж 30 днів після виникнення підстав для внесення змін до ліцензії має подати відповідну заяву до Національної ради.

"Ми хочемо з'ясувати обставини, що відбулося, і діємо відповідно до чинного законодавства"– заявив член Національної ради Сергій Костинський.

Нагадаємо, 5 жовтня Євген Мураєв продав телеканал NewsOne львівському нардепу від "Опозиційного Блоку" Тарасу Козаку.

Тепер ви можете стежити за новинами Варіантів на Telegram-каналі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.