Планомірна деградація фальшивого моралізаторства гурту Kazka для капловухих хлопоманів.
Третій альбом колективу Kazka з механічною копіпастою в області банальності та самоповторів.
Дебютний альбом гурту Kazka так підніс їх у зірки нової української сцени, що на другому альбомі цей кон'юнктурний проєкт ледве не остаточно розвалився на нехитрі запчастини. На третьому диску "Svit" Kazka лише мляво балансує у своїй плаксивій експлуатації між натяками на плагіат та натяками на самоповтори. Схоже, що на четвертому альбомі Kazka вже зовсім скотиться до посполитого трешу ще одного проєкту продюсера Юрія Нікітіна – Hutsul Planet.
Пісенна метода колективу Kazka достатньо швидко стала остаточним посміховиськом. І ось вже стерильні сніжинки з Tember Blanche дають на своєму альбомі "Тут нема нікого, окрім нас" (2021) кон'юнктурний мікс плаксивих овочів Один в каное та анекдотичного хлопоманства гурту Kazka.
На Вікіпедії поміж тегів нового альбому чомусь з переляку зазначають фолкотроніку, але нею тут і не пахне. Експлуатаційною копіпастою тут снується лише традиційна українська попса з механічним дудуком для подвійного щему.
Kazka безплідно балансує між натяками на плагіат ("Не своя") та натяками на самоповтори ("М'ята"), а трек з Тіною Кароль ("Зірочка") усіма своїми яловими кліше звучить так, ніби нічого за останні 20 років в українській музиці не змінилося, і наче зовсім не було дебютного альбому Kazka. Якщо ця пісня щось і повертає, то лише атмосферу столітніх мюзиклів на Інтері про вечори на хуторі біля Диканьки.
Причитальні маніфести перетворюються з того безсилля на головну рушійну силу ("Вирулю") альбому, де два треки для убогого серіалу Моя улюблена Страшко ("Цілувати тебе", "Красива серцем") у тому своєму коучинговому самонавіюванні можуть вже сподіватися на колаби з Вакарчуком та alyona alyona. Невипадково цей хлопоманський банал починає нагадувати своєю одноразовою механікою одноразовий колектив Go_A.
Графоманські тексти ("Поруч") якось вже занадто ліниво намагаються паразитувати на мемічності попередніх поколінь слухачів (водночас ватних та хлопоманських), а етномемчики з продакт плейсментом ("М'ята") вже зовсім залізають у рекламну маячню про магічні портали.
І вже зовсім увиразнює усю фальшивість хлопоманського проєкту Kazka бородатий анекдотик треку "Різдвяна" з його орієнтальними кліше для лоску, який так хотів дати щось з української готики, але придатний лише для карикатурної колаби з Калушем. Щось більш-менш адекватне на цій блідій копії можна надибати у треці "Острів", але й там у кліпі починає вилазити хлопчик з гусами, той неошарований та постсовковий Вельбой.